Vad innebär "sista svarsdatum"?

Hej,

Om "sista svarsdatum" efter visning för en lägenhet är t.e.x 10/6, innebär det att ett svar måste ha inkommit senast kl. 23:59 på det datumet? Eller är det föregående datumet (i det här fallet 9/6) som gäller?

Kommentarer

  • Hej Jim, tack för din fråga!

    Om det står att sista svarsdatum är t.ex. 10/6, så betyder det att ditt svar måste ha inkommit senast den 10/6 kl. 23.59. Sista svarsdatum är alltså det sista datumet som det går att svara efter visning.
    Elin, Boplats Göteborg