Kan jag se historik över alla lägenheter jag har sökt?

Sträcker sig historiken bara 1 år bakåt i tiden? Min historik över sökta lägenheter har blivit färre?

Kommentarer

  • Hej Pierre,

    Tack för att du kontaktar oss!

    På Mina Sidor / Sökta Bostäder kan du under fliken Historik se alla lägenheter du har sökt de senaste 6 månaderna, och hur många ködagar den som fick kontraktet hade. Du kan tyvärr inte se historik längre tillbaka i tiden än 6 månader på Mina Sidor.

    När det har gått 6 månader från det att en lägenhet blev uthyrd, arkiveras den i vårt system. Då kan du inte se den på siten längre. När det gått 2 år efter att lägenheten blivit arkiverad, gallras all relaterad information. Då raderas alltså all information och data om lägenheten.
    Elin, Boplats Göteborg