Kan jag få stöd i att söka bostad?

hej
finns det möjlighet att få stöd i att söka bostad via boendecoach eller liknande?

mvh,
åsa

Kommentarer

  • Hej Åsa, tack för din fråga!

    Om du behöver hjälp med att söka lägenhet på boplats.se, är du välkommen att kontakta Boplats kundtjänst.

    Om du bor i Göteborg kan du även få boenderådgivning via Göteborgs Stad. Boenderådgivningen kan ge dig vägledning i hur du registrerar dig på olika bostadssajter, hur du skickar ansökningar och tips på hur du kan söka lediga bostäder.

    Ring Göteborgs Stads kontaktcenter, 031-365 00 00, för information om var du kan få boenderådgivning.
    Elin, Boplats Göteborg