Finns det aktuell statistik på hur många som tackar nej efter att ha gått på visning?

Hej,
finns det aktuell statistik på hur många som tackar nej efter att ha gått på visning?

Kommentarer

  • Hej Nora, tack för din fråga!

    Under perioden januari till september 2023 har det i genomsnitt varit ungefär 43% som svarat ja efter visning och 25% som svarat nej. Ungefär 32% svarade inte alls, vilket automatiskt räknas som att man tackat nej.
    Elin, Boplats Göteborg