Varför kan jag inte spara ändring i områden i min profil?

När jag fyller i att jag kan tänka mig att bo i alla områden och trycker spara så sparas inte den informationen. Det går heller inte att spara när jag lägger in olika områden. Varför?

Kommentarer

  • Hej Ida, tack för din fråga!

    Det finns inte några pågående driftstörningar på boplats.se, utan det ska fungera att spara information i din profil. För att kunna spara ändringar i din profil måste du klicka i rutan "Jag intygar att uppgifterna i min profil stämmer" som finns näst längst ner på sidan:

    Om du vill lägga till områden i din profil, så tänk på att du inte kan välja och lägga till hela stadsdelar i Göteborg, utan du får välja underområden. Det går alltså inte att lägga till t.ex. "Göteborgs Centrum", men du kan välja ett eller flera underområden i stadsdelen; "Guldheden, Heden, Inom Vallgraven, Johanneberg, Krokslätt, Landala, Lorensberg, Stampen, Vasastaden".

    Elin, Boplats Göteborg
  • Hej!
    Tack för svar.
    Jag har klickat i rutan att jag intygar…alla gånger men det sparas inte utan återgår till de gamla inställningarna igen.
  • Hej Ida!

    Jag förstår. Då kan det kan vara så att du behöver uppdatera din webbläsare till nyare version, eller prova i en annan webbläsare. Jag kollade igen nu, och det finns inte något generellt problem med att spara ändringar i profilen.

    Om det fortfarande inte fungerar eller du vill ha hjälp med att ändra uppgifter i din profil, kan du kontakta kundtjänst.
    Klicka här för att maila kundtjänst  eller ring 031 -100 250.
    Elin, Boplats Göteborg