Välkommen till Boplats Väst kundforum!
Här kan du hitta svar på allmänna frågor, eller ställa en egen fråga.
Skriv inte några personuppgifter när du ställer en egen fråga. Om du har personliga frågor om ditt konto på boplats.se, ska du kontakta kundtjänst istället.
Boplats Väst är västra Sveriges bostadsförmedling. Vi är till för alla för alla som söker hyresrätt. Vi arbetar med likabehandling, öppenhet och mot diskriminering. Bostadssökande som anmält intresse för en lägenhet och uppfyller hyresvärdens villkor turordnas alltid efter kötid.
Alla hyresvärdar, både allmänyttiga och privata, är välkomna att använda bostadsförmedlingen.
Vi ägs av Göteborgs Stad. Det innebär att vi arbetar för en hållbar stad, öppen för världen.
Boplats Göteborg AB, Rosenlundsplatsen 1, 411 20 GÖTEBORG, Tel: 031-100 250
Hej Ida, tack för din fråga!
Det finns inte några pågående driftstörningar på boplats.se, utan det ska fungera att spara information i din profil. För att kunna spara ändringar i din profil måste du klicka i rutan "Jag intygar att uppgifterna i min profil stämmer" som finns näst längst ner på sidan:
Om du vill lägga till områden i din profil, så tänk på att du inte kan välja och lägga till hela stadsdelar i Göteborg, utan du får välja underområden. Det går alltså inte att lägga till t.ex. "Göteborgs Centrum", men du kan välja ett eller flera underområden i stadsdelen; "Guldheden, Heden, Inom Vallgraven, Johanneberg, Krokslätt, Landala, Lorensberg, Stampen, Vasastaden".
Tack för svar.
Jag har klickat i rutan att jag intygar…alla gånger men det sparas inte utan återgår till de gamla inställningarna igen.
Jag förstår. Då kan det kan vara så att du behöver uppdatera din webbläsare till nyare version, eller prova i en annan webbläsare. Jag kollade igen nu, och det finns inte något generellt problem med att spara ändringar i profilen.
Om det fortfarande inte fungerar eller du vill ha hjälp med att ändra uppgifter i din profil, kan du kontakta kundtjänst.
Klicka här för att maila kundtjänst eller ring 031 -100 250.