Varför kan jag inte lägga till Sökområden i min profil?

Kan inte lägga till ett område. Knappen omarkerad. Har 4 områden och vill lägga till ett men det gick inte

Kommentarer

  • Hej Marrita, tack för din fråga!

    I din profil kan du lägga till områden som du särskilt gärna vill bo i. Ibland har hyresvärden lagt in villkor i annonsen att du ska ha angett ett visst område i din profil för att kunna söka den lägenheten.

    Om du vill lägga till områden i din profil, så tänk på att du inte kan välja och lägga till hela stadsdelar i Göteborg, utan du får välja underområden. Det går alltså inte att lägga till t.ex. "Göteborgs Centrum", men du kan välja ett eller flera underområden i stadsdelen; "Guldheden, Heden, Inom Vallgraven, Johanneberg, Krokslätt, Landala, Lorensberg, Stampen, Vasastaden".

    Elin, Boplats Göteborg