Kan man använda sina poäng och söka bostad i annan kommun?

Hej, kan man använda sina poäng och söka bostad i en annan del av landet ?

Kommentarer

  • Hej Marie, tack för din fråga!

    De flesta av lägenheterna på boplats.se ligger i Göteborgs kommun, men vi har även avtal med hyresvärdar i flera andra kommuner inom pendlingsavstånd från Göteborg. Vi förmedlar lägenheter från Stenungssund i norr till Kungsbacka i söder.

    Om du vill söka lägenheter i kommuner som ligger längre från Göteborg, kan du tyvärr inte göra det via boplats.se. Dina ködagar hos Boplats Göteborg kan du bara använda på boplats.se. Andra siter för lägenhetssökande har sina egna system och det brukar inte gå att tillgodoräkna sig poäng från en bostadskö till en annan.
    Elin, Boplats Göteborg