Hur kan man få se annonsen igen med planlösning, storlek, hyra etc?

Hej,
Jag ansökte en lägenhet och fick nu visningserbjudande. Då kunde jag se 3 bilder från lägenhet. Men nu ville jag gå tillbaka och titta på planlösningen, vilken fanns i annonsen men eftersom den är borta nu då ansökningstiden har gått ut kan jag inte se den. Hur kan man få se annonsen igen med planlösning, storlek, hyra etc?

Kommentarer

  • Hej Simon, tack för din fråga!

    Fram tills dess att uthyrningen är klar och avslutad kan du som har sökt en lägenhet gå tillbaka till den annonsen för att läsa den igen och titta på planskissen.

    Gör såhär för att öppna annonsen:
    - Logga in på Mina Sidor. Gå till fliken Sökta Bostäder.
    - Lägenheten som du har fått visning på ligger antingen under "Att svara på efter visning" eller under "Aktuella ansökningar".
    - Klicka på en adress, t.ex. "Carnegiegatan 10B", för att komma tillbaka till annonsen.
    Elin, Boplats Göteborg