Hur kommer jag tillbaka till annonsen för att titta på ritningen?

Jag har fått en sk visningsinbjudan. Då syns inte själva bostadsannonser längre och därmed kan man inte se ritningen när man får ett erbjudande. Det är ju verkligen viktigt att man kan se den då, i synnerhet numera när ni inte har några riktiga visningar.

Kommentarer

  • Hej Lotta, tack för din fråga!

    Fram tills dess att uthyrningen är klar och avslutad kan du som har sökt en lägenhet gå tillbaka till den annonsen för att läsa den igen och titta på planskissen.

    Logga in på Mina Sidor / Sökta Bostäder och klicka på aktuell adress för att komma tillbaka till annonsen.
    Elin, Boplats Göteborg