Har jag ångerrätt på min avgift?

Hej,
Idag registrerade jag mig till boplats och betalde 200kr avgift med Swish. Direkt efter det, när jag förstod att avgiften måste betalas årlig, ångrade jag mig. Nu har jag avregistrerat mig från boplats. Kan jag få tillbaka avgiften?
Jag ber om ursäkt och tackar vänligt
Roman

Kommentarer

  • Hej Roman, tack för din fråga!

    I enlighet med distans- och hemförsäljningslagen har du 14 dagars ångerrätt för din inbetalning till Boplats. Inom 14 dagar kan du återkräva din avgift. I samband med att vi betalar tillbaka medlemsavgiften avslutas ditt medlemskap och vi tar bort din registrering på boplats.se.

    Kontakta Boplats kundtjänst för att få hjälp med återbetalning.
    Klicka här för att maila kundtjänst eller ring 031 -100 250.
    Elin, Boplats Göteborg