Kan jag få se planlösning och bilder på lägenheten?

Hej
Jag skulle vilja få se på planlösningen eller bilder om det finns möjlighet

mvh
​Maja

Kommentarer

  • Hej Maja, tack för din fråga!

    Fram tills dess att uthyrningen är klar och avslutad kan du som har sökt en lägenhet gå tillbaka till den annonsen för att läsa den igen och titta på planskissen.

    Gör såhär för att öppna annonsen:
    - Logga in på Mina Sidor. Gå till fliken Sökta Bostäder.
    - Lägenheten som du har fått visning på ligger antingen under "Att svara på efter visning" eller under "Aktuella ansökningar".
    - Klicka på en adress, t.ex. "Carnegiegatan 10B", för att komma tillbaka till annonsen.

    Nu har de flesta hyresvärdarna gått tillbaka till att erbjuda fysiska visningar, så det är inte säkert att de erbjuder bilder från lägenheten. Om det finns bilder, så har de som fått visningsinbjudan fått en länk till bilderna i det meddelandet. Om du har fått en visningsinbjudan så hittar du den på Mina Sidor / Meddelanden.
    Elin, Boplats Göteborg