Går det att ställa sig i kö för parkering på Boplats?

Kommentarer

  • Hej Johan, tack för din fråga!

    Nej, du kan inte stå i kö för parkeringsplats på boplats.se. Vi förmedlar inte parkeringsplatser.

    Många hyresvärdar har egen, separat kö till parkeringsplatser, som du registrerar dig i på deras egna webbplatser.

    Här har du länkar till hur du söker p-plats hos tre av Göteborgs kommunala hyresvärdar:
    Bostadsbolaget
    Familjebostäder
    Poseidon

    Beroende på var du bor kan du också söka boendeparkering via Göteborgs Stads parkeringsbolag eller Mölndals parkeringsbolag.
    Elin, Boplats Göteborg