Kan jag ta bort områden i min profil?

Om man vill ta bort ett område man tidigare valt att vilja bo i, hur gör man det? Ser ut som man bara kan "lägga till" områden.

Kommentarer

  • Hej Jenny, tack för din fråga!

    På Mina Sidor / Min Profil kan du själv lägga till och ta bort områden som du särskilt gärna vill bo i.

    Till vänster om det tillagda området finns en "Ta bort"-knapp. Glöm inte att Spara längst ner på sidan när du är klar med dina ändringar.

    Elin, Boplats Göteborg