Nollställs mina ködagar om jag får en lägenhet via en annan hemsida?

Hej, om ja får ett hyreskontrakt via HomeQ , nollställs då mina dagar på Boplats eller Nollställs de endast på HomeQ ?

Kommentarer

  • Hej Katarina, tack för din fråga!

    Nej, dina ködagar hos Boplats nollställs inte om du får ett hyreskontrakt via HomeQ. Det gäller såklart även andra sidor. Om du får en lägenhet utan att ha sökt den via boplats.se så påverkas inte dina ködagar hos boplats.

    Dina ködagar hos Boplats nollställs när du får ett kontrakt på en förstahandslägenhet som du har sökt via boplats.se.
    Elin, Boplats Göteborg
  • Tack snälla för ditt svar!