Jag har redan betalat, vad ska jag göra med e-fakturan?

Hej! Jag har betalat redan med swish 200 kr 2021/07/08 för fakturan skulle betala för den datumet 2021/08/15
men kommer  e-faktura efter när jag har fixat e-faktura på internet banken så kan jag inte betala igen eller hur?

Kommentarer

  • Hej Bashar, tack för din fråga!

    Ja, det stämmer. Om du redan har betalat avgiften på annat sätt kan du bara bortse från en eventuell e-faktura.

    För att se om din betalning har kommit in som den ska, är det bara att logga in på Mina Sidor och gå till fliken Betalning. Där ser du om det finns någon obetald avi och kvitton på dina betalda avgifter.
    Elin, Boplats Göteborg
  • Ok tack för hjälpen.
  • Jag hat betalt medlemsavgift 2022-05-11  men ni har skickat till mig faktura från er just nu jag undrar vad händer hoppas att ni hjälper mig med mvh siyad

  • Hej Siyad!

    Här i kundforumet svarar jag bara på allmänna frågor, eftersom svaren ska kunna publiceras offentligt.

    För att få hjälp med personliga frågor och ärenden, är du välkommen att kontakta Boplats kundtjänst.

    Klicka här för att maila kundtjänst eller ring 031 -100 250.
    Elin, Boplats Göteborg