Kan min dotter ta över mina poäng när hon blir vuxen?

Jag kunde inte registrera min dotter på boplats då hon är under 17 år.
Räknas hon som närstående och kan ta över mina poäng när hon är vuxen?

Kommentarer

  • Hej Maria, tack för din fråga!

    Konton och ködagar hos Boplats är personliga, och det går inte att dela på eller ge bort sina ködagar. En förälder kan inte stå i kö för sitt barns räkning.

     När din dotter fyller 17 år är hon välkommen att skriva upp sig. Här kan du läsa mer om hur det fungerar.
    Elin, Boplats Göteborg