Lägger ni ut lägenheter på helgen också?

Kommentarer

  • Hej Hampus, tack för din fråga!

    Många lägenheter publiceras automatiskt på boplats.se direkt från hyresvärdens fastighetssystem. Därför kan det komma ut annonser även utanför arbetstid, d.v.s. även på helgen.

    Alla annonser är publicerade och sökbara i minst 48 timmar. Eftersom lägenheterna förmedlas efter kötid spelar det inte någon roll vem som först med att klicka på "Ansök", utan det räcker att man loggar in på boplats.se någon gång per dag.
    Elin, Boplats Göteborg