Kan jag få veta om mina barn fortfarande står i kö?

Hej! Jag satte upp våra söner på boplats när de var 17. Har betalat för dem varje år sedan dess. Nu kan jag inte se att de står på kö längre. Vad har hänt?
Med vänlig hälsning, Anna

Kommentarer

  • Hej Anna, tack för din fråga!

    Det enklaste är att dina söner själva tar kontakt med Boplats kundtjänst och för att få hjälp med sina egna registreringar. De hittar mejlformulär och telefonnummer på boplats.se/kontakta/kundtjanst

    Boplats klassar det som en känslig personuppgift vem som är registrerad i bostadskön, och lämnar därför inte ut uppgifter som rör registrering eller konton till annan person än kontoinnehavaren.
    Elin, Boplats Göteborg