har boplats tagit bort beskrivningen om en själv?

Hej, har boplats tagit bort beskrivningen om en själv? Jag lyckas inte hitta den rutan när jag tänkte redigera den!

Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej Linn, tack för din fråga!

    Det stämmer, fritextfältet "Mer om mig" som tidigare fanns på profilsidan togs bort under sommaren 2019.

    Från och med den 1 september 2019 fungerar Boplats som en bostadsförmedling. Det innebär att alla lägenheter på boplats.se nu förmedlas till den bostadssökande som har längst kötid.

    Eftersom alla lägenheter nu förmedlas efter kötid har fältet "Mer om mig" på Profil-sidan har tagits bort. Fältet har inte längre någon funktion nu när alla hyresvärdar går efter kötid.
    Elin, Boplats Göteborg