Om årsavgiften kommer in för sent och dagarna raderas. Kan jag bli medlem på nytt?

Kommentarer

  • Hej Alexander, tack för din fråga!

    Javisst, det går jättebra att bli medlem på nytt. Om du har kvar ditt boplats-konto är det bara att logga in, gå till Mina Sidor / Betalning och betala avgiften för att börja om att samla nya ködagar.

    Ifall det var flera år sedan som du var aktiv på boplats.se så kan ditt konto ha raderats, i så fall får du skapa ett nytt konto på boplats.se.

    Om du vill ha hjälp med att kolla ifall ditt konto finns kvar, är du välkommen att kontakta Boplats kundtjänst.

    Klicka här för att maila kundtjänst  eller ring 031 -100 250.
    Elin, Boplats Göteborg