Varför kan jag inte skapa konto?

Hej! Jag har försökt bli medlem hos er, men när jag ska göra steg 2 och betala in avgiften hos er men kommer jag inte in. Trots att jag har skrivit in allt rätt

Kommentarer

  • Hej Rebecka, tack för din fråga!

    Här i kundforumet svarar jag bara på allmänna frågor, eftersom svaren publiceras publikt.

    Här är några tips när du ska skapa ett konto på boplats.se:
    • Personnummer ska anges i formatet ååååmmdd-nnnn.
    • (Om du saknar svenskt personnummer ska du istället bocka i rutan "Klicka här om du inte har svenskt personnummer" och ange ditt födelsedatum i formatet åååå-mm-dd.)
    • E-postadressen måste vara unik - det går inte att skapa ett konto med samma e-postadress som någon annan använder på boplats.se.
    • Lösenordet måste innehålla minst 10 tecken, och det måste uppfylla kraven i Boplats lösenordspolicy. Klicka här för att läsa mer om säkra lösenord på boplats.se.

      Ett bra sätt att skapa ett lösenord är att använda flera ord som bildar en kort mening, som:
      annacyklarhem

      Du kan också använda ord med nummer i mitten, som:
      vattenme3958lon

    Om du har problem med att skapa ett konto, är du välkommen att kontakta Boplats kundtjänst för att få personlig hjälp.
    Elin, Boplats Göteborg