Har min betalning av Medlemsavgift registrerats på Boplats?

Jag betalade medlemsavgiften /årsavgiften via ombud igår. Det var på ett sånt där ställe som bla är ATG-ombud.... Nu när jag kollar på Mina Sidor så står min medlemsavgift som obetald. Betyder det att min betalning inte har registrerats på Boplats? Jag får lätt panik nu😬

Kommentarer

  • Hej Anette, tack för din fråga!

    Eftersom du skriver att du betalade avgiften via ombud, antar jag att du skickade betalningen till Boplats bankgirokonto?

    Bankgirobetalning kan ta 3-5 dagar innan den är registrerad hos mottagaren, eftersom den ska hanteras hos banken. Inom ca en vecka från att du betalade ska din betalning synas på Mina Sidor / Betalning.

    Om det har gått mer än en vecka och din betalning fortfarande inte är registrerad på Mina Sidor, är det bra om du kontaktar Boplats kundtjänst, så att de kan hjälpa dig att kolla vad som hänt med din betalning.
    Klicka här för att maila kundtjänst.
    Elin, Boplats Göteborg