Måste jag betala om jag säger upp mitt medlemskap?

Jag säga upp min medlems avgift går det eller måste jag ändå betala denna månad?

Kommentarer

  • Hej Zakarias, tack för din fråga!

    Om du vill säga upp ditt medlemskap behöver du inte betala avgiften. Eventuella påminnelser om betalning kan du bortse ifrån. Det är en frivillig avgift, och inget kommer att gå vidare till inkasso.

    Du kan själv avsluta ditt medlemskap på Mina Sidor. Gör såhär för att avsluta ditt konto på Boplats:
    • Logga in på boplats.se och gå till Mina Sidor / Konto och Lösenord
    • Längst ner på den sidan hittar du knappen Avsluta mitt konto.
    • Klicka på knappen Avsluta mitt konto och skriv in ditt boplats-lösenord.
    • Klicka sedan på nästa knapp Avsluta mitt konto. Då raderas all information om dig och ditt konto. Du får inte tillbaka avgiften om du avslutar ditt konto.
    Elin, Boplats Göteborg