Länken för nytt lösenord funkar inte, vad ska jag göra?

Se ovan

Kommentarer

  • Hej Ingrid, tack för din fråga!

    När du ska återställa ditt lösenord är det viktigt att du använder länken i det senast skickade meddelandet från Boplats. Om du har klickat på "Återställ lösenord" flera gånger blir nämligen länkarna i alla tidigare mail ogiltiga.

    Mitt tips är att du avvaktar lite, tills du är säker på att alla mail du har beställt har kommit fram och sedan testar med länken i det nyaste mailet.
    Elin, Boplats Göteborg