Jag ansökte av misstag, kan jag ta bort min ansökan?

Jag har idag av misstag anmält intresse för lägenhet på Väderilsgatan 40. Jag vill bli borttagen som intressent.

Kommentarer

  • Hej Mary, tack för din fråga!

    Så länge lägenheten är öppen för ansökan kan du själv enkelt ta bort din ansökan igen.
    Gör såhär:
    1. Logga in på Mina Sidor / Sökta bostäder.
    2. Klicka på Aktuella intresseanmälningar för att se dina ansökningar.
    3. Klicka på Ta bort för att ta bort din ansökan på en lägenhet.

    Du kan bara ta bort din ansökan så länge lägenheten är i status: Öppen för ansökan. När ansökningstiden har stängt, går det inte längre att ta bort din ansökan.

    Elin, Boplats Göteborg