Kan jag få reda på om en person står i kön?

Hej jag undrar om en person står i eran bostadskö?

Kommentarer

  • Hej Rosemarie, tack för din fråga!

    Nej, vi kan inte tala om för dig ifall en annan person står i kö på Boplats. Huruvida en person är registrerad på Boplats Göteborg eller inte klassar vi som känslig information, och av sekretesskäl lämnar vi därför inte ut uppgifter som rör registrering eller konton till annan person än kontoinnehavaren.

    Om du har frågor om din egen registrering på Boplats, är du välkommen att kontakta kundtjänst.
    Klicka här för att maila kundtjänst  eller ring 031 -100 250.
    Elin, Boplats Göteborg