Kan man filtrera sin sökning på korttidskontrakt?

Hej,
Undrar om man kan filtrera sin sökning på korttidskontrakt på något sätt? alt. var ser jag att det är ett korttids på annonsen? Måste jag klicka in mig på varje annons för att kunna se det? Hade vart bra att se det som en markering ute i listan med annonser men ser inte ut att vara så?

mvh Anton

Kommentarer

  • Hej Anton, tack för din fråga!

    Javisst, du kan filtrera fram korttidskontrakt. Gör såhär:
    • Gå in på boplats.se. Välj vilken kommun du är intresserad av (du kan välja en specifik kommun eller alla kommuner) och klicka på SÖK.
    • Klicka på Sökfilter längst upp till höger på sidan. Välj område. Du kan söka på ett specifikt område, eller på alla områden. Klicka på Nästa
    • Under Typ av lägenhet bockar du för Korttidskontrakt. Klicka på Filtrera för att se sökträffar.
    Eller använd den här snabblänken för att se alla korttidskontrakt som är sökbara just nu.

    Tack för ditt förslag att markera korttidskontrakten i listan med alla annonser, jag tar med mig det!
    Elin, Boplats Väst