Fortsätter jag att samla nya dagar medan korttidskontraktet löper?

Det står att jag behåller mina ködagar om jag tecknar ett korttidskontrakt, men fortsätter jag även att samla nya dagar medan korttidskontraktet löper.

Kommentarer

  • Hej Jakob, tack för din fråga!

    Ja, det stämmer! Om du får ett korttidskontrakt så behåller du dina ködagar hos Boplats, och du fortsätter att samla ködagar under korttidskontraktets löptid.
    Elin, Boplats Göteborg