Kan jag behålla min köplats hos er om jag säger upp min lägenhet?

Jag undrar om jag kan behålla min köplats hos er om jag behöver säga upp min lägenhet för personliga själ? Kanske jag behöver flytta tillbaka till Göteborg om något/några år igen, och snabbt behöver ny bostad. Eller försvinner mina dagar jag har när jag flyttar ut?
mvh
Stina

Kommentarer

  • Hej Stina, tack för din fråga!

    Dina ködagar hos Boplats kommer inte att påverkas av att du säger upp din lägenhet och flyttar.

    Alla som vill får stå i kö på boplats.se, oavsett om de bor i Göteborg eller inte.

    Så länge du fortsätter att betala avgiften i tid varje år, kommer du att fortsätta samla ködagar hos Boplats precis som vanligt.
    Elin, Boplats Göteborg