Jag skrev kontrakt för två veckor sedan, när nollas ködagarna?

Hej. Jag skrev på ett lägenhetskontrakt den 31 augusti, dvs 2 veckor sedan, och än idag är mina ködagar kvar och tickar vidare uppåt, med andra ord inte nollade. När kommer de att nollas?

Kommentarer

  • Hej Emelie, tack för din fråga!

    Då har nog hyresvärden missat att markera i systemet att uthyrningen är klar. Det är när hyresvärden ändrar lägenheten till "Status: Uthyrd" i Boplats system som dina ködagar nollställs.

    För att få hjälp vidare med detta, är du välkommen att kontakta Boplats kundtjänst.

    Klicka här för att maila kundtjänst eller ring 031 -100 250.
    Elin, Boplats Göteborg