Kommer mina ködagar raderas?

Hejsan, jag loggade in på min sida idag för första gången på länge och såg att jag skulle ha betalat 2020-12-31. Det var verkligen inte meningen att missa, jag hade totalt glömt av det! Nu står det Ditt medlemskap gick ut: 2020-12-31

Dina dagar raderas: 2021-04-01

Raderas dagarna även om jag betalar nu direkt?

Kommentarer

  • Hej, tack för din fråga!

    Eftersom det inte ännu har gått 90 dagar sedan du skulle ha betalat, så behåller du dina ködagar om du betalar nu direkt. Efter sista betaldatum blir ditt medlemskap vilande, och du har ytterligare 90 dagar på dig att betala innan dina ködagar raderas. Om det går mer än 90 dagar, raderas din kötid och du kan då inte få tillbaka den.

    Ditt sista datum att betala var alltså den 31 december 2020. Det innebär att du har fram till den 31 mars på dig att betala. Om din betalning inte har inkommit till Boplats senast den 31 mars, raderas dina ködagar den 1 april.
    Elin, Boplats Göteborg