Vad har hänt med Ködagarna på Öckerö?

Hej, har skrivit tidigare och ej fått något svar från er? Frågan lyder varför kan jag ej se ködagarna ökas på mina sidor. Det står samma summa sen 19/10  2787 dagar. Har ni tappat min räkning eller uppdateras den månadsvis. Jag har sett tidigare att den uppdaterats dag för dag. Är noga med mina ködagar då jag önskar mig ett kommunalt boende snarast. Jag hyr nu i ett privatägt hus och det är med viss del otryggt med 3 mån
Uppsägning från båda håll. Ser fram emot svar.
Mvh Gunilla

Gunilla

Kommentarer

  • Hej Gunilla, tack för din fråga!

    För tillfället har Öckerö Fastigheter problem med att skicka över sina poängfiler till Boplats. Vi jobbar tillsammans med dem för att åtgärda problemet. Öckeröpoängen står alltså just nu "stilla" för alla som har Öckeröpoäng, så rangordningen efter dessa blir fortfarande rätt eftersom alla med Öckeröpoäng har "stannat" vid samma tillfälle.
    Elin, Boplats Göteborg