Hur många poäng får man på ett år?

Hej
Hur många köpoäng får man i ett år om man registrerad på Boplats?
Jag betalade avgift f.o.m januari 2014 (ni raderade mina köpoäng för perioden innan 2014 men jag har betalat avgiften genom 90 dagar då).
Mina köpoäng sammanlagt är 2247 poäng idag så tror jag att det finns något fel eftersom det måste vara mer än 2247.

Imad 11 mars 2021

Kommentarer

  • Hej Imad, tack för din fråga!

    Du får  ett (1) köpoäng för varje dag som du är betalande medlem. Det är därför vi kallar poängen för ködagar. På ett år får du alltså 365 ködagar.

    Om du har 2247 ködagar, så betyder det att du har samlat ködagar i ca 6 år och 2 månader.
    Elin, Boplats Göteborg