Får jag behålla mina ködagar om jag får en lägenhet som inte tillhör Boplats?

Får jag behålla mina ködagar när jag flyttar från en lägenhet som jag fått via boplats till en lägenhet som inte tillhör boplats?

Kommentarer

  • Hej Susanne, tack för din fråga!

    Ja, det stämmer. Om du får en lägenhet utan att ha sökt den via boplats.se så påverkas inte dina ködagar hos boplats.

    Det är bara om du får ett kontrakt på en förstahandslägenhet som du har sökt via boplats.se som dina ködagar hos Boplats blir nollställda.

    Elin, Boplats Göteborg