När får jag mitt första köpoäng?

Hej!
Jag betalade min medlemsavgift igår, men på Mina sidor står det fortfarande att jag har 0:ködagar. Varför gör det det? När får jag mitt första köpoäng?
/Madde

Kommentarer

  • Hej Madde, tack för din fråga!

    Du får ditt första köpoäng när det har gått ett dygn sedan din första betalning registrerades i Boplats system. Din betalning, och därmed ditt ködatum, registreras nämligen med en exakt tidpunkt.

    Om du betalade med Swish eller kort så registreras betalningen i Boplats system direkt, men om du betalade med bankgiro kan det vara en viss fördröjning innan betalningen registreras.

    Om du vill veta ditt exakta starttiden för din kötid, kan du kontakta kundtjänst.
    Klicka här för att maila kundtjänst  eller ring 031 -100 250.
    Elin, Boplats Göteborg