Ködagar efter sent betalning

Om jag missat min betalning och betalat in inom 90 dagar från förfallodatum , samlar jag då bara nya dagar de 30 första dagarna av de 90? De sista 60 behåller väl jag min köplats men samlar inga nya dagar?

Kommentarer

  • Hej Lilja, tack för din fråga!

    För att behålla dina insamlade ködagar hos Boplats och fortsätta samla ködagar, behöver du betala årsavgiften i tid varje år. Logga inMina Sidor för att se vilket datum du har betalat årsavgiften till.

    Du kan betala för nästa år ungefär en månad innan ditt medlemskap går ut. När ditt medlemskap har gått ut, är det vilande i 90 dagar. Om du är mer än 90 dagar sen med att betala, raderas dina ködagar och då kan du tyvärr inte få tillbaka dem.

    Om du betalar inom 90 dagar från förfallodatum, behåller du alla dina ködagar och fortsätter samla ködagar som vanligt.
    Elin, Boplats Göteborg