När börjar jag få nya ködagar efter att ha fått kontrakt?

Hej!
Om jag tackar ja till en lägenhet så försvinner ju mina ködagar. När börjar jag få ihop nya? Samma dag som de andra försvinner?
Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej Nathalie, tack för din fråga!

    Det stämmer, när du får en lägenhet via Boplats så nollställs dina ködagar i samband med att du skriver kontrakt. De börjar automatiskt om från noll att räknas igen, så dagen efter att de nollats kommer du att ha 1 dag och så vidare.
    Elin, Boplats Göteborg