Försvinner ködagarna när man fått en hyresrätt?

Hej! Försvinner alla ens dagar när man fått en hyresrätt via boplats? Fick en lägenhet via er i maj och nu såg jag att nästan alla mina dagar va borta?

Kommentarer

  • Hej Carolina, tack för din fråga!

    Ja, det stämmer. När du har fått ett förstahandskontrakt genom Boplats nollställs dina ködagar.
    Du börjar automatiskt om från noll att samla nya ködagar efter kontraktsskrivningen.
    Elin, Boplats Göteborg