Börjar en 17-åring samla ködagar direkt när hen skapat ett konto på boplats.se?

Min dotter har precis fyllde 17 år, och har precis skaffat ett konto här på boplats
börjar hon redan nu samla ködagar ?

Kommentarer

  • Hej Neyla, tack för din fråga!

    Ja, 17-åringar som skapar konto på boplats.se börjar att samla ködagar direkt. När din dotter fyller 18 år måste hon betala köavgiften för att fortsätta samla ködagar.
    Elin, Boplats Göteborg