Vad händer med mina ködagar om jag tar bort medsökande?

Hade en fråga vad händer om jag tar bort medsökande vad händer med mina dagar hur bli om jag får erbjudande på lägenheten

Kommentarer

  • Hej Soraya, tack för din fråga!

    Dina ködagar hos Boplats är personliga, och det kommer inte att hända något med dina ködagar ifall du tar bort en medsökandekoppling.

    Ifall ni båda två är betalande medlemmar på boplats.se så kommer var och en av er att behålla sina egna ködagar om ni slutar att vara medsökande med varandra. Logga in på Mina Sidor på boplats.se för att se hur många ködagar du har.
    Elin, Boplats Göteborg