Hur många ködagar hade den som fick kontraktet?

Hej,
Jag undrar hur många dagar personen hade som fick kontraktet på Klädpressaregatan 3?
Hälsningar Oline

Kommentarer

  • Hej Oline, tack för din fråga!

    Om du har sökt en lägenhet men inte fick kontraktet, kan du se på Mina Sidor / Sökta bostäder hur många ködagar hen som fick kontraktet hade.

    Logga in på Mina Sidor / Sökta bostäder och klicka på Historik för att se uthyrda lägenheter som du har sökt. När uthyrningen är klar, står det hur många ködagar hen som fick kontraktet hade.

    Det kan till exempel se ut såhär:

    Elin, Boplats Göteborg
  • Antal ködagar (registreringstid) som den person som fick kontraktet hade, vid vilket tidpunkt i uthyrningsprocessen räknas de ködagarna? Dagen när personen skrev kontraktet? När personen ansökte första gången (sista ansökningsdag) på boplats?

  • Hej Jenny, tack för din fråga!

    När uthyrningen av en lägenhet är klar kan du se hur många ködagar den som fick kontraktet.

    Då är det antalet ködagar som hen hade vid kontraktsskrivning som visas.
    Elin, Boplats Göteborg