Kan jag flytta mina poäng från Boplats Göteborg till Boplats Syd?

Jag har flyttat till Skåne och undrar om jag kan flytta över mina poäng till Skåne?

Kommentarer

  • Hej Theres, tack för din fråga!

    Du kan tyvärr inte flytta din kötid mellan olika köer, det finns inte någon koppling mellan Boplats Göteborgs och Boplats Syds IT-system.

    Dina ködagar hos Boplats Göteborg kan bara användas för att söka lägenheter på boplats.se.
    Elin, Boplats Göteborg