Kan jag byta mejladress?

Jag vill samla all mejlkonversation angående mitt boende på en särskild mejladress.

Kommentarer

  • Hej David, tack för din fråga!

    Javisst, du kan själv ändra vilken e-postadress du vill använda på boplats.se.

    Gör såhär för att ändra din e-postadress:

    1. Logga in på ditt konto på boplats.se. Gå till Mina sidor - Kontaktuppgifter

    2. Skriv in nya e-postadress i rutan "E-postadress". Skriv in ditt lösenord till Boplats i nästa ruta.

    3. Klicka på SPARA. Då skickas ett verifieringsmail till din e-post.

    4. Logga in på din e-post och öppna det nyaste e-postmeddelandet från noreply@boplats.se

    5. Klicka på länken i meddelandet.

    6. Skriv in ditt boplats-lösenord i rutan och klicka på Verifiera e-postadress.

    Elin, Boplats Göteborg