Kan jag söka lägenhet i Stockholm med mina ködagar på boplats.se?

Kan jag ansöka om lägenhet i Stockholm?

Kommentarer

  • Hej Lara, tack för din fråga!

    Boplats Göteborg förmedlar lägenheter i Göteborg, och i kommuner inom pendlingsavstånd från Göteborg. Vi förmedlar inga lägenheter i Stockholm, eftersom det ligger längre bort.

    Stockholms stad har en egen bostadsförmedling och en egen bostadskö.

    Du kan tyvärr inte flytta din kötid hos Boplats Göteborg till Stockholms bostadsförmedling. Det finns ingen koppling mellan kösystemen på Boplats Göteborg och Stockholms bostadsförmedling - vi är två helt separata bolag.
    Kötid eller abonnemang på andra webbsidor kan inte tillgodoräknas som ködagar på boplats.se, eftersom andra bostadsköer kan ha olika köregler och högre/lägre köavgift.
    Elin, Boplats Göteborg