Jag fick ingen mejl om min faktura?

Hej, jag brukar få mejl angående fakturan jag behöver betala för att fortsätta vara i kö. Denna gången fick jag ingen faktura och nu satt jag och en kompis och pratade om att stå i kö osv och då tänkte jag att jag loggar in. Så ser jag att jag har fått meddelande här men jag ingenting har kommit till min mejl och flera års kötid har försvunnit. Jag hoppas verkligen att detta går att fixa annars är det jätte jätte tråkigt då ni är den enda föreningen jag står i kö på. Mvh Hussein

Kommentarer

  • Hej Hussein, tack för din fråga!

    Vad tråkigt att du missade dina påminnelser och förlorade dina ködagar. Jag kan inte kommentera ditt enskilda fall här i kundforumet, eftersom allt visas publikt. Om du vill ha svar på frågor om ditt eget konto och dina ködagar, är du välkommen att kontakta Boplats kundtjänst.

    Klicka här för att maila kundtjänst eller ring 031 -100 250.

    Reglerna för att stå i kö på boplats.se ser ut så att om du är mer än 90 dagar sen med att betala din årsavgift raderas dina ködagar, och då kan du tyvärr inte få tillbaka dem. Jag förstår att det kan kännas hårt att de insamlade ködagarna raderas vid försenad eller utebliven betalning, men det är samma regler som gäller för alla. De flesta bostadsförmedlingar har den typen av regelverk, där försenad eller utebliven betalning/uppdatering medför att kötiden nollställs. Dessa villkor har alla medlemmar godkänt när de registrerat sig på boplats.se.
    Du kan läsa mer om reglerna på den här sidan och i Boplats användaravtal.

    Du får alltid flera påminnelser som meddelanden på Mina Sidor. Det finns också möjlighet att få betalningspåminnelser via e-post och SMS. Tyvärr kan Boplats inte garantera att påminnelser som skickas via e-post och SMS kommer fram. Därför behöver du som medlem kontrollera meddelanden och betalningspåminnelser på Mina Sidor på boplats.se.
    Elin, Boplats Göteborg