Inställd visning p.g.a. sjukdom. Blir det en ny visning?

Hej, jag och min sambo skulle gå på en visning igår, men personerna som bodde där hade covid så vi kunde inte gå på visningen. vad händer nu? Blir det en ny visning?

Kommentarer

  • Hej Amanda, tack för din fråga!

    Vad tråkigt att visningen blev inställd. Håll koll på dina meddelanden på Mina Sidor. Där kommer du att få mer information när vi vet hur det blir med en ny visningstid.

    Elin, Boplats Göteborg