Hur fyller jag i medsökandes inkomst?

Varför kan man inte fylla i medsökandes inkomst? Det är ju den totala inkomsten i hushållet som avgör om man kan betala hyran.

Kommentarer

  • Hej Katarina, tack för din fråga!

    Du och din medsökande har varsitt likadant konto på boplats.se som ni kopplar ihop.

    Din medsökande behöver logga in på sitt eget konto på boplats.se för att ändra sin inkomst. Hen ändrar sin inkomst på Mina Sidor / Min Profil. När din medsökande har ändrat sin inkomst på sin sida kommer det att synas även på din profil. Era inkomster räknas ihop när någon av er skickar ansökan på en lägenhet på boplats.se.
    Elin, Boplats Göteborg