Jag är timanställd, hur fyller jag i min inkomst?

Hej!

Jag har ingen fast anställning utan är anställd med timlön. Hur fyller jag i min inkomst korrekt då jag inte vet vad min lön blir månad till månad?

Kommentarer

  • Hej Fanny, tack för din fråga!

    Räkna ut ett genomsnitt av dina senaste månadslöner och utgå ifrån det när du beräknar din årsinkomst. Ifall du blir aktuell för en lägenhet med inkomstkrav kommer vi att begära in ditt anställningsavtal och tre senaste lönespecifikationer. Den inkomst som du har angett på din profil på boplats.se ska du kunna bevisa stämmer med dina lönespecifikationer.
    Elin, Boplats Göteborg