Hur ska jag veta om jag har fått en visningsinbjudan?

Hur erbjuds visning? Får man besked på Mina sidor eller tar hyresvärd kontakt via telefon eller liknande?

Kommentarer

  • Hej Emma, tack för din fråga!

    När du blir inbjuden till en visning så får du ett meddelande på Mina Sidor. Ifall du har verifierat ditt mobilnummer och din mejladress på Mina Sidor/ Kontaktuppgifter, kan du även SMS och mejl som informerar om att du är inbjuden till en visning.
    Elin, Boplats Göteborg